5 motive pentru care reclamele tale din Linkedin nu functioneaza

Unul dintre beneficiile majore ale utilizarii reclamelor pe LinkedIn il reprezinta faptul ca acestea ofera companiilor o modalitate excelenta si rapida de a ajunge la alte business-uri si la persoane pentru care exista o probabilitate destul de mare de a deveni clienti. Cu toate acestea, la fel ca Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads sau Instagram Ads, promovare LinkedIn prezinta propriile sale caracteristici.

Indiferent daca esti la inceput de drum in ceea ce priveste utilizarea platformei LinkedIn, sau ai desfasurat deja numeroase campanii de reclame, poti descoperi oricand faptul ca reclamele tale nu functioneaza asa cum iti doresti.

In acest punct, daca iti doresti sa scapi de aceasta problema, trebuie sa stii ca poti apela oricand la o agentie LinkedIn Ads, care sa se ocupe de campaniile tale pe aceasta platforma pentru ca tu sa iti atingi obiectivele pe care ti le-ai propus.

Daca insa iti doresti sa te ocupi pe cont propriu de reclamele tale din LinkedIn, iti voi prezenta mai jos 5 dintre motivele principale pentru care acestea nu functioneaza asa cum ti-ai dori.

1. Mesajul tau nu este clar si nimeni nu este dispus sa afle mai multe detalii.

Din cauza faptului ca in fiecare zi oamenii intra in contact cu sute de mesaje publicitare, acestia sunt din ce in ce mai suspiciosi si reticenti cand vad primesc o reclama, mai ales atunci cand aceasta vine de la o pagina de business. Acest lucru este valabil mai ales in cazul publicului B2B, intrucat nimeni nu isi doreste sa fie tinta unui atac cibernetic si sa compormita informatii importante ale unei afaceri.

Astfel, asigura-te ca reclamele tale au un mesaj clar, sunt scrise rapid, concis, intrucat durata de atentie in mediul online este extrem de scurta si nu iti doresti sa creezi confuzie sau frustrare in randul potentialilor tai clienti.

2. Reclamele tale contin o cerere uriasa pentru publicul tau tinta.

Chiar daca oferi publicului tau tinta ceva gratuit, de obicei acesta plateste pentru ceea ce ii oferi tu cu timpul personal. Daca iti doresti ca publicul tau tinta sa raspunda pozitiv la reclamele tale, asigura-te ca ceea ce oferi tu este extrem de valoros in raport cu timpul pe care il soliciti, dar asigura-te si ca publicul tau tinta intelege valoarea pe care o oferi.

3. Nu spui ce trebuie in textul reclamelor.

Desi exista mai multe tipuri diferite de anuntuti in LinkedIn (single image, carusel, video, text etc), exista un numar maxim de cuvinte pentru textul reclamei, dimensiuni ale imaginilor si ale videoclipurilor, dar si alte caracteristici pe care trebuie sa le respecti. Asigura-te ca folosesti din plin fiecare caracteristica disponibila pentru a transmite ceea ce iti doresti.

4. Nu targetezi audienta corecta.

Degeaba textul reclamei, tipul , grafica, landing page-ul pot fi perfecte, daca tu targetezi audienta gresita si persoanele care sunt interesate de anuntul tau nu il vad. Atunci cand creezi o campanie pe LinkedIn, acorda atentie categoriilor de varsta, titlului postului, diplomelor, experientei, industrei carora te adresezi.

5. Oferi oamenilor ceva de care nu au nevoie.

Cand creezi orice tip de continut, ia in considerare nevoile, nelinistile si intrebarile publicului tau tinta. Este extrem de important ca reclamele tale sa raspunda intrebarilor potrivite ale potentialilor clienti, daca iti doresti sa obtii rezultate bune.

In concluzie, LinkedIn este una dintre cele platformele care este cel mai greu de utilizat atunci cand vine vorba despre reclame. Cu toate acestea, nu iti face griji. Poti obtine rezultatele dorite daca vei lua in considerare motivele pentru care reclamele din Linkedin nu functioneaza in mod normal si daca vei incerca sa nu faci aceste greseli.