5 motive să apelezi la o aplicație tip agendă

Pentru a evita stresul și situațiile neplăcute în care simți că nu mai poți face față tuturor sarcinilor pe care le ai de îndeplinit, este vital să știi cum să-ți organizezi timpul. În această privință, nimic nu se dovedește mai util decât utilizarea unei agende în care să-ți însemnezi task-urile pe care le ai de îndeplinit.

Poți apela la un jurnal sau la o agendă în care să-ți notezi toate acestea. Însă ce te faci atunci când, într-o fugă continuă, uiți unde le-ai pus? Ei bine, știai că ai la dispoziție o aplicație tip agendă în care nu numai că-ți poți nota toate sarcinile, dar o poți lua cu tine și consulta oricând? Pentru a evita situațiile neplăcute în care nu ai acces la o agendă fizică, folosește o aplicație.

Iată 5 motive să apelezi la o aplicație tip agendă.

1.      Ușurința și accesibilitatea

În primul rând, o aplicație tip agendă este mult mai ușor de folosit decât un caiet clasic. Nu ocupă spațiu, nu trebuie să folosești un pix pentru a-ți nota toate programările și sarcinile și nici nu trebuie să o iei cu tine atunci când pleci undeva. Cu o singură atingere pe telefonul tău ai în față întreg programul pe care ți l-ai stabilit în ziua respectivă. Nimic mai la îndemână!

2.     Optimizarea timpului de lucru

Poți oricând să-ți consulți și gestionezi agenda cu o singură atingere pe telefonul tău. Nu mai este nevoie să anulezi programările printr-o tăietură, ci poți pur și simplu să o editezi. Vei avea o viziune mai clară asupra fluxului de clienți, asupra dorințelor acestora și asupra celor mai solicitate servicii din cadrul companiei tale.

3.     Notificări pentru clienți

Mulțumită posibilității de notificare prin SMS, pacienții sau clienții tăi nu vor uita de faptul că au o programare. Aceste notificări se trimit automat prin SMS în momentul în care se apropie data programării lor. În aceeași măsură, poți trimite notificări de reamintire atunci când clienților tăi li se apropie data de expirare a anumitor servicii, cum ar fi un ITP.

4.     Păstrează istoricul clientului

Pentru a avea o viziune mult mai clară asupra nevoilor specifice ale unui client, menține istoricul clienților tăi organizat, cu notițe tip poze și text. Printr-un mecanism simplu și accesibil, poți oricând să salvezi pe dispozitivul tău poze, rapoarte, rezultate, pentru a putea urmări dinamica evolutivă a pacientului și clientului tău.

5.     Fidelizarea unui client

În aceeași măsură, dat fiind faptul că ai acces la istoricul unui client sau pacient, poți oricând să-ți adaptezi serviciile în funcție de necesitățile ulterioare ale acestuia. Astfel, vei ști ce așteptări are de la serviciile pe care i le oferi. Din aceste motive, îți va fi mult mai ușor să personalizezi contextul controlului medical sau al serviciului pe care îl livrezi.

O aplicație tip agendă te poate ajuta în nenumărate moduri, iar principalul avantaj îl reprezintă posibilitatea de a-ți urmări și cuantifica evoluția serviciilor oferite. Prin numeroasele opțiuni și caracteristici puse la dispoziție, accesibilitate și ușurința de utilizare, se dovedește a fi un instrument de organizare mult mai bun decât o agendă clasică.