Avantajele şi dezavantajele promovării prin publicarea de advertoriale SEO

Publicitatea va reprezenta întotdeauna cheia succesului unei afaceri, indiferent de domeniul de activitate, dar şi de modalitățile în care se alege realizarea promovării. Orice produs oferit pieţei, oricare ar fi potenţialul lui de reuşită, va pierde din dinamica evoluţiei pe piaţa de specialitate, atâta timp cât nu este promovat corect în mediile cu cea mai mare deschidere către potenţialii clienţi.

Promovarea prin intermediul advertorialelor SEO

Advertorialul  SEO reprezintă un text al cărui  conţinut este bine executat, unic, concis şi  foarte relevant în raport cu produsul prezentat şi  cu  necesităţile clientului. Advertorialul SEO este modalitatea prin care o companie sau proprietarul unei afaceri au posibilitatea de a-şi promova produsul, în primul rând prin calitatea  mesajului transmis. Optând pentru  advertoriale SEO  ca  metodă de promovare, se asigură  optimizarea audienţei pe website şi rapiditatea depistării de către motoarele de căutare,  prin inserarea  cuvintelor cheie şi ataşarea de link-uri, imagini sau pasaje  video care trimit  cititorul  către produsul prezentat.

Avantajele promovării prin intermediul publicării unui advertorial SEO

Scopul principal vizat prin articole advertoriale este acela de a promova un produs, oferind date concrete cumulate într-un  text scurt şi  concis, plus mijloace de  trimitere către site-urile care oferă un volum  mai mare de informaţii,  constituindu-se astfel  într-o unealtă foarte fină, însă extrem de importantă şi necesară în crearea link-building-ului unui site. Acest tip de promovare  asigură site-ului  un trafic ridicat, produsul  devenind vizibil pe platforme  bine cotate în respectivul domeniu. Adevertoriale SEO vor reprezenta un pas către succes, atâta timp cât sunt  bine structurate şi implementate  în cadrul unei campanii advertoriale concepută astfel încât advertorialele să fie repartizate pe site-urile cu impact mare asupra publicului.

Dezavantajele promovării prin intermediul publicării unui advertoriale SEO

Avantajele publicităţii prin intermediul articolelor advertoriale, sunt extrem de clare, fiind singura modalitate prin care un produs, indiferent de natura acestuia, devine vizibil şi uşor de reperat în mediul online. Însă de aceste avantaje se poate beneficia doar dacă aceste  articole advertoriale  fac parte dintr-o campanie foarte bine structurată şi implementată strategic. În caz contrat, din cauza pieţei supraaglomerate, riscul eşecului este mare. La baza eşecului pot sta textele nepotrivit concepute, alegerea cuvintelor cheie greu depistabile de către motoarele de căutare, dar şi riscul pierderii site-ului în care  este prezentat produsul oferit pieţei, prin includerea lui într-un spaţiu rigid, mult prea limitat prin natura trimiterilor pe care le asigură link-urile ataşate cuvintelor cheie. 

Competiţia reprezintă duşmanul esenţial, existând spaţii supraaglomerate, în care depistarea va fi deficitară.  O astfel de promovare poate limita accesul posibililor clienţi, dacă nu se stabileşte o medie exactă în care trebuie să activeze. De asemenea, campania de promovare nu garantează rezulate imediate, indiferent de specificul ofertei propuse pieţei, acesta putând fi un proces de lungă durată.