V-ati gandit vreodata sa oferiti mici premii clientilor dvs.? Ei bine, sa stiti ca aceasta este o strategie de marketing promotional foarte puternica, care poate da rezultate bune in viitor. Distributia cadourilor se poate face atat inainte de vanzare, cat si post vanzare, insa ceea ce difera este obiectivul. Cosurile cadou corporative contin alimente si/sau articole necomestibile care sunt expediate sau livrate unei companii ca parte a cultivarii unor relatii de afaceri pozitive. Chiar daca sunt numite „cosuri”, pot veni in cutii sau in alte recipiente atractive. Cosurile cadou corporative contin diverse tipuri de produse alimentare, inclusiv ciocolata, cafea, fursecuri, biscuiti, branza sau alte tipuri de gustari. Cosurile pot include un tip de mancare, cum ar fi un cos plin doar cu dulciuri, sau pot oferi un amestec, cum ar fi un cos cu cafea, chipsuri si ciocolata. Unele cosuri au articole necomestibile, cum ar fi pixuri sau alte articole utile, in timp ce altele sunt create in jurul unei teme.
In faza initiala, de exemplu, scopul este de a atrage clientul si de a nu-l lasa sa migreze catre concurenta. In timp ce, in faza finala, accentul este de a fideliza clientii si de a imprima diferenta de brand in memoria lor.
Giveaway-urile sunt o modalitate excelenta de a spune „brand-ului nostru ii pasa de satisfactia clientilor”. In acest context, atunci cand primesc mici premii, clientii se simt importanti si apreciati. Aceasta actiune afecteaza direct decizia consumatorului: sansele ca acesta sa revina si sa faca achizitia cresc!
In plus, distribuirea de cadouri business contribuie si la faimosul marketing din gura. Actiunea promotionala stimuleaza relatia dintre ambele parti (client si companie). Astfel, consumatorii fideli pledeaza pentru brand si il dezvaluie in mod intuitiv persoanelor apropiate.
Capacitatea de a personaliza este unul dintre marile avantaje ale oferirii gratuite. La urma urmei, oferirea de produse personalizate publicului tinta este cea mai buna modalitate de a avea impact asupra persoanei potrivite! Este necesar sa ne gandim la toate detaliile cadoului, de la utilitatea lui pana la estetica.
Ce-ai zice sa ii oferiti unui director care lucreaza mult pe telefonul sau mobil cu un power bank personalizat? Cu siguranta, incarcatorul portabil va fi util in rutina profesionala si va adauga valoare experientei. Pe langa alegerea culorilor si logo-ului brandului, desigur.
In fine, ultimul avantaj al distribuirii de cadouri de Pasti este raportul cost-beneficiu extrem de interesant. Multi furnizori fac oferte de neratat in functie de cantitatea de produse comandata. Atunci cand sunt achizitionate in cantitati mari, cadourile sunt mai accesibile.
Asadar, idealul este sa creezi un plan care sa genereze informatii relevante, precum numarul de cadouri, tipul de produs, mucegaiul specific, culorile si materialul folosit si obiectivul campaniei promotionale.
Pastrarea unui client actual este la fel de provocatoare ca si castigarea de noi clienti. Cadourile sunt o optiune grozava care ajuta la aceasta loialitate. Atunci cand fac o achizitie, consumatorii iau in considerare cativa factori: pretul, calitatile si beneficiile produsului sau serviciului, calitatea serviciului si identificarea cu marca. Pe scurt, experienta completa de cumparaturi. Atunci cand primesc cadouri, tendinta este ca clientii sa evalueze pozitiv experienta de cumparaturi, ba chiar sa recomande brandul altor persoane.