De ce să angajezi o companie SEO?

Sursa foto: https://pixabay.com/photos/seo-search-engine-1210158/

Pentru firmele online și site-urile de comerț electronic, lista cerințelor pentru desfășurarea activității este lungă. Marketingul digital în sine este plin de o serie imensă de strategii și subcategorii care oferă fiecare o gamă largă de considerații.

Majoritatea oamenilor știu deja despre optimizarea motoarelor de căutare (sau SEO), dar s-ar putea să nu înțeleagă cât de important poate fi pentru succesul pe termen lung al unui site și implicit al firmei care deține acel site.

Deci, de ce să angajezi o agenție SEO? De ce este important SEO pentru site-ul companiei tale?

Pentru că fiecare proprietar al unei firme are atât de multe griji referitoare la buget, ceva precum optimizarea motoarelor de căutare poate fi lăsat în urmă. De obicei, un antreprenor încearcă să identifice canalul de promovare care oferă cele mai bune beneficii site-ului firmei – de la social media, la publicitate cu plată, la difuzarea prin e-mail și multe altele.

Beneficiile angajării unei companii SEO ar putea să nu fie la fel de evidente atunci când se ia în calcul timpul și efortul implicat. În plus, unii cred că motoarele de căutare lucrează ca un joc de noroc când vine vorba despre clasificarea site-urilor.

          Dar pentru experții în SEO beneficiile sunt foarte clare, iar factorii implicați sunt mult mai evidenți. Deoarece motoarele de căutare precum Google și Bing își modifică adesea algoritmii de căutare, multe companii sunt frustrate de schimbările aparent arbitrare ale traficului și de pierderea ranking-urilor cuvintelor cheie. Pentru site-urile care nu știu cum acționează Google sau pentru companiile care nu sunt conștiente unde greșesc – SEO poate părea inutil.

          Iată de ce să angajezi o agenție SEO.

Cifrele vorbesc de la sine

Datele compilate de BrightEdge au constatat că traficul provenit din motorul de căutare (denumit trafic „organic”) reprezintă 51% din tot traficul site-ului web. Numai Google primește 5,6 miliarde de căutări pe zi, ceea ce îl face o piesă esențială în ceea ce privește modul în care utilizatorii ajung la ceea ce au nevoie – aceasta înseamnă că ajunge să reprezinte mai mult de 40% din venituri. Oamenii folosesc motoarele de căutare, în special Google, pentru a găsi ceea ce au nevoie.

Motivul pentru care SEO este încă atât de important este că comportamentul consumatorului este încă dictat de importanța motoarelor de căutare, în special Google.

Companiile SEO oferă o expertiză mai bună

O agenție specializată în SEO va ști mai bine decât oricine să optimizeze site-ul firmei tale, astfel încât acesta să atragă cât mai mult trafic, adică mai mulți potențiali clienți.

Unul dintre motivele pentru care angajezi o agenție SEO este că aceasta va putea elabora cele mai bune instrumente, resurse și strategii pentru a ține pasul cu schimbarea algoritmilor Google. Prin externalizarea eforturilor către o agenție, te vei putea concentra pe alte domenii ale firmei tale.

SEO este, de asemenea, o industrie care evoluează rapid. Motoarele de căutare precum Google și Bing lansează în mod constant noi actualizări cu care  uneori firmele nu pot ține pasul. Numai în 2019 Google a lansat 6 actualizări majore ale sistemului lui de căutare, acestea fiind doar cele mai mari, în mod normal implementează mici ajustări ale algoritmului lui de zeci de ori pe lună.

Previous post Descoperă o rețetă ușoară pentru lasagna cu piept de pui, pe care o poți face oricând acasă!
Next post Vitrine de vin pentru unitățile HoReCa