
Când ritmul devine limbaj, iar scena – a doua casă, înțelegi că performanța și comunicarea urmează aceleași reguli: disciplină, emoție și performanță.
Așa au făcut Lavinia și Mădălin Farc, fondatorii What’s New, o agenție de social media marketing care transformă energia din sport și artă în strategii care generează impact în ecosistemul digital.
Printre clienții lor se numără Nike România, Dero România, Ninja Kitchen România, Myprotein, Douglas, TG Hotel Apartments, Hachi, Cause Roastery și Bestia (Budapesta), Primăria Oradea, Primăria Turda, Visit Oradea, Oradea Nights (ONFestival), Volvo & Škoda AutoGrand, Ramada by Wyndham Oradea, Familia Darabont, Szőnyi Winery, Marty Restaurants Oradea, Csíki Sör, Piața 9 și mulți alții.
Pentru Lavinia Ioana Farc, medaliile europene și mondiale la gimnastică aerobică au fost doar începutul. Pentru Mădălin Farc, aplauzele primite ca și coregraf internațional, în peste 65 de țări, i-au antrenat un simț fin al spectacolului, o înțelegere profundă a publicului și a limbajului corporal.
https://www.unica.ro/moda/nike-air-max-day-lavinia-ioana-panaete-433118
Astăzi, ei nu mai performează în arene sau pe scene, ci în feed-urile a mai multor branduri românești și Internaționale, care vor să iasă din zgomotul digital și să creeze impact în mintea (și sufletul) publicului.
„Ce am învățat în sportul de performanță, televiziune și dans aplicăm acum în business: entertainment, disciplină, emoție, mesaj autentic și realizarea obiectivelor. Comunicarea eficientă are ritm, sens și direcție — exact ca o coregrafie bine gândită.” (Mădălin Farc – CEO)
https://okmagazine.ro/lifestyle/madalin-farc-coregraful-roman-si-a-sarbatorit-533207.html
What’s New Agency, cu sediul în Oradea și proiecte active la nivel național și internațional, îmbină creativitatea și psihologia comportamentală cu gândirea sistemică și strategică.
Nu livrează simple postări, ci orchestrează campanii construite atent, menite să impulsioneze vânzările, să definească un brand coerent, să creeze conexiuni reale cu publicul ideal și să modeleze comportamente prin tehnici de social engineering.
Specializați în strategie de comunicare, producție media, management de social media, campanii PPC și influencer marketing, Lavinia și Mădălin au reușit să construiască o echipă care tratează fiecare brand ca pe o poveste ce merită să fie spusă autentic, frumos și cu relevanță.
Fie că este vorba despre un hotel din HoReCa, o reprezentanță auto, un festival muzical, un brand de tech sau skincare, abordarea lor rămâne mereu creativă, personalizată și fundamentată pe cultură, context, comportamentul uman și insight-uri extrase din date cu ajutorul inteligenței artificiale (Ai).
“Noi nu credem în viral cu orice preț. Credem în respect, relevanță și valori comune cu clienții. În acel tip de interacțiune care mișcă ceva în sufletul audienței și aduce satisfacție colaboratorilor noștri.
Pentru noi, “viralul” nu este doar despre tehnologie, ci despre puterea unei idei bine gândite și simplu exprimată, care să fie preluată și răspândită natural de către oameni.”
(Mădălin & Lavinia Farc | Cofondatori What’s New)
În paralel, agenția susține traininguri și prezentări dedicate companiilor și antreprenorilor, axate pe importanța capitalului de imagine în social media, psihologia comportamentală, comunicarea strategică, utilizarea eficientă a rețelelor sociale și dezvoltarea brandingului personal.
Pentru What’s New, viitorul comunicării nu stă doar în algoritmi, ci în emoția creată de interacțiunea dintre branduri și oameni.
Această viziune clară, susținută de o experiență de viață intensă, creativă și disciplinată, transformă What’s New Agency într-un jucător atipic în nișa agențiilor de Social Media Marketing din România. _____________________________________________________
Contact direct:
+40 753 788 870
hello@whatsnewagency.ro


