Weekend-ul de Black Friday reprezintă cel mai așteptat moment al anului de către orice magazin online. Este posibilitatea ideală de a-și asigura o mare parte din vânzările din trimestrul al patrulea al anului. După sumele importante investite în campaniile de marketing, roadele nu au întârziat să apară. Astfel, magazinele online au înregistrat sute sau chiar mii de comenzi de Black Friday 2022.
Administratorii afacerilor au avut însă și datoria de a face față într-un mod profesionist volumului crescut de comenzi. Astfel, cu toții au încercat să mențină termenele de livrare cât mai scurte pentru a nu transforma cea mai profitabilă vineri din an în ziua celui mai mare număr de comenzi refuzate. Statisticile celor ce activează în domeniul curieratului afirmă că odată ce termenul de livrare trece de 48 de ore, șansele destinatarului să refuze revendicarea coletelor cu ramburs crește cu 17% în fiecare zi. Astfel, activitatea companiei de curierat selectată de magazine pentru livrarea comenzilor înregistrate devine crucială. Din fericire, astăzi nu doar magazinele consacrate au o multitudine de opțiuni, ci și magazinele mici și artizanii. Una dintre cele mai simple și la îndemână opțiuni este utilizarea unui agregator de curierat, precum Curier-Online.ro.
Avantajele platformelor sunt și mult mai apreciate într-o astfel de perioadă, deoarece serviciile firmelor de curierat lasă de dorit. Suportul oferit utilizatorilor platformei este disponibil și prompt în transmiterea răspunsurilor către clienți și către companiile de curierat partenere. De asemenea, eventualele situații neplăcute survenite în urma pierderii sau distrugerii unor colete sunt gestionate cu o mai mare eficiență de către intermediari, comparativ cu solicitarea directă a companiei de curierat selectate.
Care este principalul beneficiu al agregatorului de curierat?
Desigur, există și un beneficiu evident pentru orice antreprenor aflat la început de drum: tarifele. Valoarea tarifelor percepute de platforme este considerabil mai scăzută față de prețurile practicate de companiile de curierat. Raționamentul din spatele prețurilor mai mici stă în numărul extrem de mare de experieri pe care o platformele le gestionează și reușesc să obțină prețuri substanțial mai favorabile pentru clienții lor. Reprezentantul Curier-Online atrage totuși atenția asupra costurilor ascunse percepute de unele platforme! Cel mai frecvent cost pe care clienții îl ignoră este cel al rambursului și returului în cazul în care coletul nu este ridicat de către destinatar. Astfel, diferența o face alegerea platformei colaboratoare, transparența costurilor și rapiditatea primirii răspunsurilor în cazul unor situații în care vei avea nevoie de suport.
Urmează o perioadă plină de provocări pentru toată economia. Atât magazinele online, cât și platformele de curierat și companiile conexe se vor rări pe măsură ce clienții vor fi tot mai predispuși la selectarea soluțiilor mai avantajoase financiar, dar și operațional. De asemenea, se va alege cea mai potrivită variantă și din punct de vedere al scurtării proceselor birocratice de gestionare a întregii relații cu firmele de curierat.
Astfel, în calitate de client, este responsabilitatea ta să optezi pentru cea mai avantajoasă variantă de livrare în momentul achizițiilor online! Te vei bucura de produsele comandate fără a fi nevoit să te plătești costuri suplimentare pentru primirea lor.