Mii de oameni, bilete de verificat, bagaje de controlat si un flux constant de participanti; sunt doar cateva dintre lucrurile pe care le vei avea de pus la punct daca organizezi un eveniment.
Cum te asiguri ca totul va fi ca la carte, fara surprize neplacute? Ceri ajutorul profesionistilor de la o firma de paza si securitate, descopera motivele in continuare!
- Amenajeaza zone clare de acces
Primul lucru de care ai nevoie este un plan clar pentru intrari.
De obicei, in cazul evenimentelor cu foarte multi participanti, sunt montate panouri mari, vizibile, cu indicatii simple – „Acces bilete online,” „Bilete la fata locului,” „Intrare VIP.”
Daca esti organizator, gandeste-te si la numarul de oameni care intra in acelasi timp. La un festival mare, zeci de mii de oameni pot ajunge in aceeasi ora. Zonele de acces trebuie sa fie suficient de largi si bine delimitate.
Aici intervin agentii firmelor de paza care se asigura ca participantii gasesc usor intrarea potrivita si ca ajung unde trebuie, ca sunt folosite toate traseele create pentru acces si ca este pastrat un flux constant, fara aglomeratie.
- Controleaza bagajele
Siguranta tuturor participantilor, a interpretilor, a voluntarilor si a oricarei persoane implicate in organizarea evenimentului este o priortiate mai presus de orice.
In acest caz, un punct de control pentru bagaje trebuie sa fie amplasat la intrare. In cazul evenimentelor cu foarte multi participanti, exista liste clare cu obiecte interzise, cum ar fi sticle cu lichide si mancare, arme albe, spray-uri, umbrele etc.
Agentii firmei de paza vor amenaja un punct de verificare al bagajelor si se vor asigura ca nimeni nu va introduce obiecte care se ii puna in pericol pe participanti. Spre exemplu, daca cineva aduce un obiect interzis, acestia il vor confisca. Acest control previne incidentele si reduce riscul de producere al unor evenimente neplacute sau chiar periculoase.
- Creeaza intrari speciale pentru persoane cu nevoi speciale
Persoanele cu dizabilitati sau alte nevoi speciale trebuie sa aiba acces usor, solutia fiind crearea unei rute speciale pentru ele. Este important ca aceste intrari sa fie bine semnalizate si personalul sa fie pregatit sa ajute.
Firmele de paza pot sprijini aceste persoane, oferindu-le prioritate si indrumandu-le catre zonele dedicate. Acest lucru face experienta mai placuta pentru toti participantii.
- Gandeste-te la situatiile neprevazute
Echipa firmei de paza are si responsabilitatea sa patruleze si sa monitorizeze intreaga locatie unde este organizat evenimentul. Poate cineva se pierde de grup, consuma mai multe bauturi alcoolice decat ar fi cazul sau are nevoie de ajutor medical. In astfel de momente, agentii de paza sunt cei care intervin si rezolva situatiile rapid si eficient.
De exemplu, daca cineva in zona desemnata pentru artisti, agentii pot interveni fara sa perturbe atmosfera festivalului. In cazul unei urgente medicale, acestia intervin prompt si colaboreaza cu echipele de prim-ajutor sau politie in caz de nevoie.
De ce ai nevoie de o firma de paza?
La orice festival de muzica, siguranta si organizarea unor detalii precum organizarea unui punct de acces, iar o firma de paza te ajuta sa le pui la punct din timp. Agentii lor sunt pregatiti sa gestioneze fluxul de oameni, sa verifice accesul si sa intervina in situatiile neprevazute.
Pe scurt, o firma de paza te ajuta:
- Sa mentii ordinea;
- Sa imbunatatesti siguranta participantilor;
- Sa reactionezi rapid in caz de urgenta.
Daca organizezi un festival, o firma de paza este un partener de incredere pe care trebuie sa il ai alaturi. Niru Guard iti pune la dispozitie agenti bine pregatiti, care se vor asigura ca totul decurge fara evenimente majore.