Dacă ți-ai început cariera de antreprenor și vrei să vezi primele rezultate, trebuie să știi că piața evoluează cu rapiditate. E esențial, așadar, să ții pasul cu tendințele de consum și mai ales cu algoritmii Google.
Astăzi, dacă nu ai un site, nu exiști pentru potențialii clienți. Însă, nu e de ajuns să apelezi la servicii de creare site. Trebuie să transmiți o poveste, să creezi conexiuni și să oferi audienței motive reale pentru a face o achiziție. Cu siguranță vrei ca toată lumea să vorbească despre brandul tău, dar trebuie să știi cum să-l pui în lumină. Ce este storytellingul și cum te poate ajuta să oferi plus valoare business-ului tău rămâne să afli în rândurile de mai jos.
Avantajele storytelling-ul pentru site-ul tău
Industria volatilă a publicității este suprasaturată de ceva ani, dar storytelling-ul reușește să-i plaseze pe cei inspirați în topul preferințelor clienților. Iată de ce:
- Influențează decizia de cumpărare – O poveste bine construită poate ghida utilizatorii către o acțiune dorită, fie că este vorba despre înscrierea la un newsletter, achiziționarea unui produs sau contactarea companiei.
- Îmbunătățește experiența utilizatorului – Povestea poate ghida vizitatorii prin site într-un mod intuitiv și logic. De cele mai multe ori, utilizatorii se simt copleșiți de conținut și aleg să părăsească pagina. Storytellingul te poate ajuta să eviți o asemenea situație.
- Construiește o comunitate în jurul brandului – Storytelling-ul poate transforma utilizatorii în clienți loiali, care rezonează cu valorile și misiunea companiei. Totuși, vei avea nevoie de specialiști în creare site web pentru a te asigura că toate componentele sunt executate corect.
Cum poți crea un site care să transmită o poveste?
Acum că ai înțeles cât de important este storyingul, e momentul să treci la pasul următor – crearea site-ului.
Pentru a putea atrage atenția clienților și a spori rata de vânzare, trebuie să parcurgi câteva etape și anume:
- Identifică nevoile publicului – Gândește-te la cine îți vizitează site-ul și care sunt interesele și nevoile lor. Adaptează mesajul în funcție de profilul cumpărătorului în așa fel încât să obții reacțiile dorite.
- Pune accent pe vizual – Folosește imagini de înaltă calitate care evocă emoții și care ilustrează momente cheie ale poveștii. De exemplu, adaugă animații care arată procesul de creare a unui produs sau care prezintă rezultatele utilizării serviciului tău.
- Folosește o schemă de culori neutre – Paleta de culori și fonturile utilizate trebuie să se alinieze cu tema și emoția poveștii. De exemplu, nuanțele neutre pot evoca un sentiment de prietenie și intimitate.
- Adaugă elemente interactive – Înlocuiește textul cu videoclipuri sau grafice creative și adaptate site-ului. E important să se încarce repede și să fie ușor de accesat. Tocmai de aceea, e recomandat să apelezi la o echipă care oferă servicii de site web creare.
- Integrează un apel la acțiune (CTA) – Fiecare poveste ar trebui să aibă un final, iar în web design, deznodământul este un îndemn la acțiune. Folosește CTA-uri scurte precum: Încearcă acum!, Solicită o ofertă! sau Contactează echipa!
Ești la un click distanță de a-ți expune povestea și de ați crește vânzările.
Apelează la un specialist în domeniu pentru a spori rata de conversie și a te bucura de aprecierea audienței!