
Hotelul este casa departe de acasă, unde călătorii aflați în vacanță sau cu afaceri caută confort și relaxare. În acest context, fiecare detaliu contează și aduce un plus nivelului de profesionalism oferit oaspeților. Iată care sunt avantajele utilizării unor note de plată personalizate, la hoteluri, pensiuni și alte unități de cazare:
Creează o impresie favorabilă la check-in și check-out
Dacă folosești o mapă notă de plată personalizată, logo-ul și numele hotelului vor fi vizibile, mai ales când sunt bine integrate în layout-ul notei de plată. Desigur, este util să menționezi și datele de contact: adresa poștală, numărul de telefon, website-ul și adresa de email ale hotelului. Folosește un design coerent cu brandingul hotelului (culori, fonturi, imagini).
Include un mesaj personalizat de mulțumire pentru că au ales hotelul vostru. De asemenea, nota de plată personalizată reprezintă un prilej de a oferi sugestii pentru următoarea ședere, cum ar fi evenimente viitoare sau oferte speciale. Încurajează oaspeții să lase feedback în cartea de sugestii. Amintește-le de completarea unor sondaje online pe conturile social media ale hotelului sau pe site-uri de recenzii.
Contribuie la promovarea brandului hotelier
În strategiile de promovare Horeca, brandingul ocupă un rol central, iar un brand puternic poate face diferența între succesul și eșecul unui hotel, pe o piață competitivă. Promovarea eficace și consecventă a brandului hotelier este esențială pentru a atrage și a reține clienții.
Notele de plată personalizate reflectă un nivel ridicat de profesionalism și atenție la detalii. Adăugarea de coduri QR pe note de plată poate direcționa clienții către site-ul hotelului, paginile de social media sau aplicații mobile, facilitând astfel interacțiunea cu brandul și fidelizarea clienților, pe termen lung.
Așadar, notele de plată contribuie la crearea unei identități vizuale puternice și la oferirea unei experiențe premium în domeniul hotelier. Fiecare interacțiune cu un client creează premisele unei impresii pozitive. În acest sens, trebuie stabilite proceduri clare despre completarea notelor de plată și prezentarea lor către oaspeții hotelului, într-o manieră personalizată.
Strategii de cross-marketing hotelier
Prin includerea de informații suplimentare, cum ar fi oferte speciale, programul de loialitate sau evenimente viitoare, notele de plată devin instrumente de marketing hotelier. Cu ajutorul lor, pot fi create strategii eficiente de promovare a ofertelor de restaurant, bar, cafenea, spa, entertainment, sport și activități recreaționale.
Pot fi derulate parteneriate cu autoritățile turistice locale, cu magazine de suveniruri, firme de taxi și alte afaceri din zona serviciilor. De asemenea, pot fi incluse informații despre evenimente culturale, vouchere și discounturi la spectacole, evenimente și festivaluri. Se obișnuiește și promovarea pachetelor de relaxare sau a tratamentelor exclusive, disponibile doar pentru oaspeții hotelului.
Prezentarea notei de plată personalizate este un moment bun pentru a mulțumi oaspeților și a-i invita să revină, eventual cu un cupon de reducere pentru următoarea vizită. Nu uita de ofertele corporate! Oferă informații despre pachetele pentru conferințe și evenimente de firmă. Un client mulțumit de serviciile hoteliere poate reveni și pentru organizarea unor întâlniri de afaceri, congrese, convenții și alte manifestări din domeniul MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions).
Colaborează cu firme specializate în realizarea și distribuirea de accesorii Horeca, de exemplu Menu Shop Unika. Astfel, vei beneficia de consultanță, sugestii de prezentare, o gamă largă de modele pentru note de plată și alte articole pentru hoteluri. Ospitalitatea este o artă, iar personalizarea mesajelor și atenția la detalii contribuie la menținerea nivelului de excelență dorit.